Planer inför helgen :)

Jag tänkte ha en liten middag här på lördag innan det bär av mot Safiren och jag kommer laga tacopaj med sallad och kvällens drinkar blir Mojitos, gott och fräscht :)
Känns kul att se framemot något och på fredag blir det en snabbis förbi Mari och Jerry, ska kolla in den nya lägenheten och mingla med Nykvarnsborna.

Imorgon och på fredag jobbar jag på IVA, åker direkt med tåget och det innebär att jag måste gå upp tidigt! redan vid halv 6 för att hinna duscha och få i sig lite frukost. Det skulle vara pinsamt att försova sig!

Idag känner jag mig seg, funderar på att ta en promenad och få lite solljus, sen blir det middag och fortsätta kvällen framför tv:n.

Jag och raring har varit tillsammans 3 år och 7 månader idag :) Mysigt värre <3



Det ser ju gott ut! :D

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0