Shopping och sen blir det bastu :)

Vilken bra dag!  Åkte in med Sandra och kollade på skor på Skopunkten, hittade en massa fina och jag gick därifrån med ett par perfekta vinterskor. Både snygga och varma! :)
Käkade grekmat och det smakade ljuvligt men de var lite snåla med tzatzikin, efter vart det lite godis och sen bussen mot Nykvarn..

Snart blir det bastu och det ska bli skönt att få lite värme, inget slår bastu på vintern!
Försöker även komma in på mitt H&M konto men det fungerar inte, lite synd när jag har hittat en klänning som jag velat haft ett tag men tyckte den var dyr men som nu är på rea!


Jag försökte fixa en bild på skorna men det funkade inte, men kolla in hemsidan :)
http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Varmfodrat?art=248900


Någon som vill låna ut sitt H&M konto?

Ha en bra lillördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0