Snart idol :)

Jag spenderar min fredagskväll bänkad framför tv:n och Idol :)
Det känns rätt skönt att vara tillbaka i Nykvarn, men jag saknar min raring som jobbar och det är tomt utan Biffen. Ingen som sitter vid datorn och vill bli klappad...

Men man ska inte vara ledsen när det finns så mycket att vara glad över! Har planerat in en partyhelg den 6-7 november! det ser jag verkligen framemot..vi ska röjja i Eskilstuna! :D Första staden av 3 som vi ska festa i..blir det Norrköping eller Södertälje sen?

Tidigare idag lunchade jag på stan med Erika, vi började med sushi och slutade med fika :) som det brukar vara..det är verkligen toppen att träffa ens underbara vänner när man är hemma. Stötte på Mickis på H&M och hon visade sin nya tatuering, verkligen snygg! blir ju ännu mer sugen när man ser hur snyggt det blir på alla andra :)
Imorgon blir det promenad med Sandra och på söndag marknad med Elin. 3 favorittjejer på en helg, det ni!

Nu ska jag poppa popcorn och Idol börjar!

Ha en fin kväll :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0