Vart är min tidning?

Jag har en vana att läsa tidningen när jag äter frukost. Det känns som en självklarhet att kolla igenom dagens nyheter med en kopp té och en macka. Sen blir jag lite sur när jag hinner iväg till jobbet innan den landat i min brevlåda. Det känns som om man har missat en massa..på hemsidan står det knappt nått och jag får väl försöka sno åt mig den sen på jobbet och ta igen min tidningsfrukost.

Här har ni ett äkta I-landsproblem!
Är på surt humör idag då min natt invaderades av mardrömmar.
Juste det är ju Halloween nu så det förklarar allt...

Jobbar på IVA till kl 15 sen skulle jag vilja åka till kyrkogården och kolla på alla fina ljus. Jo ni hörde rätt, kyrkogården på en lördagkväll. Vad har hänt med mig?

Dagens LT  http://lt.se/

Nu ska jag kila! har en bra lördag
kram


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men det kommer ju ingen tidning idag skruttunge! Det är ju röd dag! Så du får klara dig med usla nätupplagan. ;)

2009-10-31 @ 11:52:38
URL: http://milchen.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja juste! haha det hade jag missat helt! vart lite grinig imorse när den inte hade kommit haha bra att någon har koll! :D

2009-10-31 @ 12:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0