Vilken seg morgon!

Jag har precis ätit frukost och ska snart packa ihop mina saker. Åker tillbaka till Katrineholm idag men innan blir det jobb på IVA. Hoppas kvällen blir lugn för jag måste åka tidigare för att hinna med buss och pendeln till syd.
Känner mig seg och lite förkyld, får klä på sig vinterkläderna och de nya skorna med fodring, det ser verkligen iskallt ut ute!

Mitt öra bråkar med mig sen Hassle, det känns som att jag har lock för örat och igår försökte jag fixa det med Revixör, nå slags örondroppar som ska ta bort vaxproppar. Det gick inte alls bra! för det första så ska man ha nå slags pip och tvätta ur örat efteråt men det stod det inget om på förpackningen så den glömde jag. Sen har det inte blivit nå större skillnad..örat känns fortfarande helt borta och det vore läskigt om jag har blivit döv eller nått. Ibland hör jag bra men sen korkar det igen och allt känns konstigt.
Kul att vara 20 och använda hörapparat :P
Får se vad som händer, får jag boka en tid på Vårdcentralen så får de kolla hur det ser ut i örat på mig.

Nu ska jag kila, ha en bra dag och håll er inne och mys med ljus, filtar och trevligt sällskap!
kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skumt, för mig så har det gått bort redan :S



/jen

2009-10-22 @ 11:54:21
Postat av: julia

mitt håller i sig fortfarande :( måste nog till vårdcentralen o titta upp det :(

2009-10-22 @ 18:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0