1 september :)

Tänk att det var 1 år sen jag började på IVA som timanställd :) jag nämnde det till några kollegor och de tyckte det kändes som att jag varit där längre..haha positivt såklart!
Känns rätt okej att ha en månad kvar med fullt schema och sen fortsätta på timmar, hoppas de inte glömmer mig sen när jag bosatt mig i Kholm :P

Det är soligt och underbart väder ute! kände hur det hettade på kinderna när jag väntade på bussen, härligt härligt! Annars har dagen gått bra, försov mig rätt rejält i morse men jag kom ändå  i tid till jobbet! :)

Imorgon tar jag en sväng till Sthlm och möter Sandra :D ska bli riktigt kul att bara gå runt och kolla på alla fina höstkläder, har suktat efter en ordentlig shoppingrunda! börjar ju bra med ett månadskort på SL för 690 kr, nästan så att shoppingsuget försvann :P Men imorgon hoppas jag att jag hittar massa fina tröjor, nå skor, jacka och en ny väska..helst med några fransar, himla tjusigt :)





Nu ska jag vila en stund, sen laga mat, nå tips? :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0