Be strong, hold on, antoher day will rise

Lyssnar på Takidas nya skiva och den är riktigt bra! Måste se dem live nångång, har alltid haft annat för mig när de spelat i närheten.

Det var mycket på jobbet idag, var helt slut när jag kom hem och jag somnade i soffan i 2 timmar.
Sen piggnade jag till och lagade ris med kyckling, börjar bli bättre på matlagning nu :) Måste ju lära mig nu när det inte finns nå mamma som gör mina matlådor ^^

Nu under kvällen har jag varit ute och gått med stavarna, känns så mycket bättre än att bara gå. Man har bättre hållning och hela kroppen jobbar mer än när man promenerar :)

Längtar till fredag då jag åker till kholm! ska bli så skönt att få vara i lägenheten, det är inte lång tid kvar nu tills jag flyttar! så fort vikariatet på iva går ut så drar ja :)

Imorgon ska jag kolla om kemtvätten kunde rädda min klänning!
Dumma brud som knuffade mig!



Kommentarer
Postat av: Lisa

hm, nae.. inte riktigt din färg (: men ja upp till dig.

2009-09-08 @ 15:27:12
Postat av: Anonym

haha okej! jag sätter på mig det jag gillar och jag gillar den färgen på mig :)

2009-09-08 @ 17:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0