Det vart en okej lördagskväll!

Jag stannade hemma och tittade på film och bastade, kände att jag inte hade krafter nog till att åka runt i Södertälje på olika fester, men jag hoppas ni andra hade det kul! :)

Min brorsa kom och grillade med sin tjej och jag var snabb med att smaka lite..det bästa var nog den grillade bananen med glass och chokladsås till efterrätt mmm..frossade lite och sen kollade jag på Män som hatar kvinnor med mamma och den var rätt bra! Kanske lite väl mycket inslag av våld och sjuka sexövergrepp men filmen är helt klart sevärd för er som inte sett den! :)


Nu ska jag till IVA igen för ett pass till kl 15, sen ska jag tillbringa resten av dagen framför tv:n! precis som man ska göra på en söndag! Det är mycket premiärer idag :)

Nu ska jag kila, tack för mig!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0