Har varit seg på att uppdatera

Fast det har varit helg så skulle jag behöva en veckas ledighet, känner mig inte i form och vill helst ligga i sängen och läsa en bok :P
Men imorgon börjar en ny vecka och det blir den sista hela veckan på IVA.
Jag håller på att packa mina kläder och saker som jag har kvar här i Nykvarn och det känns riktigt bra. Snart bor jag tillsammans med älskling och vi kan börja på en ny kula <3

Annars har jag läst, solat och ätit god mat.. senare ska jag ta en promenad och köpa nått gott till kvällens tv program. På helgerna kan man svulla godis och chips men sen till veckan blir det tvärstopp. Måste komma iform och så fort jag är i Kholm så ska jag bli medlem på Friskis och Svettis :)

Nu ska jag vila en stund till, sen åka in till stan och lämna in mammas dator som kraschat..igen!  Sen promenad och tillsist tv:n! Låter inte direkt spännande men lagom soft för en söndagskväll!

ha det fint!
kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska flytta till katrineholm? men jobbar du inte i Sthlm? Eller har du jobb i Katrineholm? kram en anomym läsare :)

2009-09-20 @ 16:46:54
Postat av: julia

Jo jag ska flytta till Katrineholm, men fortsätter att jobba i Södertälje tills jag har ett jobb i Katrineholm :)

2009-09-20 @ 20:12:19
Postat av: Anonym

de bli ju lite jobbigt :S

2009-09-20 @ 21:08:48
Postat av: julia

nej det funkar nog bra :)

2009-09-20 @ 22:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0