Idag blir det ett sista ryck!

Jag vaknade precis och kom på att jag måste rensa min garderob som jag har i hallen. Där har jag stoppat undan en massa kassar med kläder som är från sommaren och våren, hade ingen aning om hur mycket kläder jag har samlat på mig! Jag behöver egenetligen inte köpa nått mer nu utan har nog allt som behövs för alla årstider :P

 Jakten efter en bil som har dragkrok går framåt, får kanske låna min farbrors bil och sen ska släp bokas. Börjar bli lite nervös, tänk sen när jag väl är i lägenheten..man har lämnat de hus som man är uppväxt i med tomt och klätterträd till att hamna i en lägenhet med balkong och högljudda grannar. Jag ser det som en utmaning :P
Men det bästa är att äntligen få bo tillsammans med den man älskar <3

Nu ska jag äta frukost :)


Dagen låt med Erik Hassle
" Don´t bring flowers after I´m dead"




kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0