Jag satt vid datorn och grät

Min idiot till lillebror har tagit mitt minneskort med alla mina bilder och all min musik.
Han har tagit bort mina saker och fyllt på med sin skitmusik och 2 filmer...vart är då mina saker? Jo de är på en mapp i mammas dator som har gått sönder. Jag vet att man säkert kan hitta mappen och få tillbaka bilderna men när jag såg att allt mitt var borta så fick jag panik.
Man kan inte köpa tillbaka bilder eller ersätta dem med några andra..det är minnen och underbara tider som man har sparat för att titta på och må bra. Jag grät och ringde till Arne, han fick en rejäl utskällning men mina bilder kom inte tillbaka för det..
Jag önskar att jag var lite bättre på att fixa med datorer och att jag kunde fixa det här själv men jag behöver verkligen hjälp..tur att älskling kommer på torsdag. Han kan kanske försöka!

Så om ni undrar varför jag inte laddar upp nå bilder så beror det på att jag inte har några :(

Jobbar på UVA idag och jag hoppas det går bra. Slutar 17.30 och efter det ska jag och pappa köpa en tv bänk. Blocket i all ära :P

Ha en bra dag!

kram

Kommentarer
Postat av: jessica

:( vad jobbig :/ men hoppas du får tilbaks dom ^^

2009-09-22 @ 18:48:01
Postat av: julia

det hoppas jag me! jag kommer gråta floder annars :P

2009-09-22 @ 20:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0