Jag vill stanna här..

Jag vet att jag behöver jobba men kan inte månaden ta slut nu? Vill vara i lägenheten och fixa klart allt och bara njuta av att det är vår lägenhet!

Har kollat lite och funderar på inflyttningsfest den 9:e eller 10:e oktober, men har inte bestämt nått. Vore ju kul om lägenheten är klar, eller top notch som Hollyood Mammorna sa..haha kollade på det igår och vilka blåsta kvinnor.

Men ni som läser kan ju skriva om det funkar för er! Först tänkte jag ha nå slags tjejmiddag och sen senare i vinter eller till våren en dunderfest med alla människor som vill komma! :)
Jag hör av mig till er tjejer sen när ett datum är bestämt för tjejmiddag!


Nu blir det frukost och sötnosen sover som en stock..






Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag kan tyvärr inte den helgen, min systerdotter ska döpas då, och jag blir gudmor. :D

2009-09-24 @ 11:11:14
URL: http://milchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0