Lite ärenden på stan :)

Snart åker jag in till Södertälje för att kolla efter jackan från H&M, om den finns så köper jag den på engång! Om den inte finns så åker jag tillbaka till Stockholm för att hitta den! :P
Sen ska jag lämna in min rosa klänning på kemtvätt, det är nog det enda som räddar den från när jag ramlade på kryssningen :P alldeles svart på rumpan...haha

Sen blir det jobb, vill att månaden ska ta slut nu så jag kan flytta! Inflyttningsfest i början av oktober? vad sägs om det? :D

Annars är jag stel i ryggen och nacken, hinner kanske lägga mig i massagestolen på jobbet innan passet börjar..hoppas det blir en lugn kväll också, jag är inte i form just nu, skulle vara typiskt om man vart sjuk nu!

Nu ska jag fixa lunch, ha en bra dag :)

kram

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0