Mellan hopp och förtvivlan

Biffen pendlar mellan att vara pigg till att vara supertrött. Vissa dagar är han som han brukar, glad och skäller på folk men sen ena dagen ligger han bara och kräks så fort han rör sig. Det är nog dags att boka en tid hos veterinären och ge honom en spruta så han får somna in.
Det känns i hjärtat men det enda rätta är att han inte ska få lida...
Vi får se vad som händer.

Vid halv 1 åker jag in till jobbet, innan det ska jag träffa Camilla en snabbis då hon ska låna min rosa peruk :)
Helst skulle jag vilja vara hemma men då kommer mamma köra med mig så då är det bättre att vara på jobbet. Halsen känns som sandpapper och migränen smyger sig på men jag orkar nog en kväll till sen är jag ju ledig imorgon.

Nu ska jag städa lite i badrummet.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0