Mysigt med regn och trevliga busschaufförer :)

Orkar inte riktigt skriva nå långdraget men vill hylla 2 personer innan jag går och lägger mig.

Först till min underbara älskling som räddade mina bilder och min musik från mammas dator! Du är ett geni och bäst i världen :) tur att jag har en sån teknisk pojkvän! :D Älskar dig och jag ska nog komma på nått sätt att tacka dig sen när vi ses <3

Sen en hyllning till en väldigt trevlig busschaufför, jämfört med surgubben sist så var killen väldigt glad och önskade oss en trevlig resa och avslut för kvällen. Han berättade att det är bra med bälte och att vi var välkomna på hans buss :) sånt gör mig väldigt glad! det känns lyxigt att åka buss när chaufförerna är trevliga och pratar lite med resenärerna. Det finns en gubbe som informerar om reflexer och en som berättar lite om bälten. Himla trevligt! :D

Nu ska jag sova
Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0