Nu blir jag lite ledsen!

Jag hittade jackan på H&M , rätt storlek och allt men sen såg jag några fläckar! såg ut som nå slags lim eller klister och humöret sjönk! det var den enda 38:an i affären!
Jag gick till kassan och frågade om det fanns fler och det gjorde det tyvärr inte..
Det kan komma fler imorgon och det innebär att jag måste vara utanför H&M kl 10 för att hinna rycka åt mig en innan de hängs upp :P Allt för en jacka liksom! jag vill ju ha den och i värsta fall köper jag jackan och kräver lite rabbat för fläckarna..det är inget som syns men det stör mig lite ändå :P

Vilka problem man kan ha :P

Nu ska jag jobba och försöka tänka bort jackan en stund..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0