Om jag var ledig i helgen så skulle jag njuta av att det va fredag!

Det regnar och ser väldigt grått ut ute, när jag tänker höst så tänker jag kalla men soliga dagar! sen att träden är sådär fina med orange och röda löv..

Innan jobbet ska jag träffa Jessica för en fika :) det var längesen och hon har en klänning med sig som jag ska titta på, spännande!  Gillar när folk kommer med saker ^^

Sen blir det jobb ikväll och hela helgen..ska försöka pressa in ett besök hos Pär och sen lite kräftor hos Mickis på lördag :) det blir nog den första och sista kräftskivan iår! Men kul kommer det bli!


Nu blir det frukost och lite mys med hundkraken :)





Ha en bra fredag!

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0