Rapport från Kholm :)

Jag har det toppen! åker hem på tisdag och det känns lite tråkigt att lämna lägenheten. Nu har vi fått iordning lite mer och det ska bli kul att fortsätta sen när jag får lite lön :) har satt upp gardiner och köpt kuddar till soffan! äntligen..de vart svarta och lila kuddar, perfekta till soffan och de grå gardinerna :)

Har varit ute på San Marino men där var det inge vidare drag. En skäggig gubbe med hans son försökte liva upp men det gick väl sådär, jag, jennifer och jesper lunkade hem och jag somnade i soffan :P en perfekt lördagskväll!

Idag blir det kanske bio men annars tar vi nog det lugnt, är lite sugen på thaimat.."du med din jäkla mat"

ha det bra :)
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0