Shopping! :D

Har haft en toppendag med Sandra i Stockholm! så himla fint väder och humöret var på topp :)
Hittade en massa fina saker! kunde shoppat några timmar till men måste hålla igen lite så att jag inte tömmer kontot på pengar :P
Det enda som fattas nu är den underbara jackan som jag hittade på H&M, tänkte att jag skulle beställa den eftersom 38:an som hängde i affären såg lite ruffig ut...men så finns det inte på hemsidan! hoppas den kommer snart..den är helt underbart fin! :D

Här kommer ett litet kollage på vad jag handlade :)

Bild 1:

Linne: Gina Tricot
Lila och grå tröja : H&M
Vit tröja : Gina Tricot

Bild 2: Väskan kommer från H&M :)

Bild 3: De lila tröjorna från Gina och den svarta från Only

Bild 4: Örhängen från Gina Tricot :)



Nu ska jag ringa älskling :D

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0