Tro mig när jag säger att jag kommer sakna er..

Har haft älskling på besök och det är alltid underbart <3 snart bor vi äntligen ihop! om 7 dagar går flyttlasset och det är 1000 saker jag måste ordna först.

Igår kväll satt jag hemma hos Sandra och kollade på Idol :) Vi pratade om allt mellan himmel och jord och den tjejen är helt enkelt one of a kind. Hon är den som får mig att se klart och bara känna glädje i hela kroppen. Något har hänt så att vi kommit närmre än vad vi varit förut och det är hon som får mig att känna lite sorg över att flytta. Hon är verkligen en klippa!
Det finns en massa människor som jag kommer sakna av hela mitt hjärta och jag hoppas att ni vet det. Ni har gjort så jag kan stå på mina ben och se framåt. Ni har sett mig i alla situationer men ändå inte lämnat mig själv.

Om jag hade nå bilder på alla underbara vänner så skulle jag fylla bloggen med dem.
Men nu ligger mina bilders framtid i älsklings händer och i min mammas kraschade dator. Så när jag har fått tillbaka dem så kommer bilderna..jag lovar!

Ikväll finns jag på IVA och jag hoppas det blir en lugn kväll.

Ha en bra helg!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0