3 from 1

Kollar på MTV då de kör 3 låtar från 1 artist och det får mig att bli på danshumör!
Det var längesen nu som man verkligen var ute på ett ställe och skakade rumpa hela natten, det måste det bli ändring på!
Idag börjar jag jobba 11.30 så jag har lite sovmorgon men eftersom raringen skulle iväg kl 09.00 så vaknade jag och började fixa iordning lite i köket. Det finns inge värre än en massa disk, kaffesump och brödsmulor som ligger överallt så nu har jag fixat så att det är fint :)

Nu ska jag fixa lite frukost och sen ladda inför kvällen, hoppas det blir lugnt. Ska jobba ändra fram till lördag denna vecka och jag vill inte slita ut mig helt såhär i början av veckan ..

Skulle vilja åka till Nykvarn då mamma & pappa skaffat en hund :D
En labradorvalp som heter Rex, säkert världens sötaste!
Får se om jag tar en kort sväng på lördag till söndag..

Ha en bra dag, det verkar bli en solig dag också :)

kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0