Åh helt underbart ju!

För det första träffade jag Camilla & Jessica på stan, vi fikade och snackade lite, supermysigt!
För det andra ska jag snart träffa Sandra H och det kommer bli kramkalas, jäklar vad jag saknar den tjejen!  Vi ska se på film och vräka godis!
För det tredje så har min bror köpt en hund! jajamänsan en hund! :D
Den ska komma hit senare ikväll och då måste jag vara här och mysa med den!

Vilken kväll det kommer bli! :D

sen saknar jag raringen massor..men vi ses igen imorgon och då blir det mys och pusskalas! <3

Ha en skön kväll :)


Kollade in dinsko och hittade dessa snyggingar, funderar på att beställa!

 


Vad tycker ni? Är de nå partyskor =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0