Blod och kiss förstörde min natt..

Jag har nå sjuk grej för mig om nätterna då jag drömmer att jag är kvar på jobbet. Igår vart det kaos under kvällen och jag var helt slut i kroppen och skallen när jag kom hem. Vi hade patienter som vart dåliga och det var ett bra tag sen jag hanterade så mycket blod och kiss på samma dag. Jag luktade kiss och järn när jag kom hem!
Skulle slutat 20.45 men kom hem kl 22.00.
Jag tycker synd om raringen som måste höra mig snacka om en massa jobbsaker mitt i natten och sen försöka hålla mig kvar  i sängen så jag inte går upp och " tar emot patienter". Det börjar bli jobbigt att hålla på såhär om nätterna, idag är jag helt slut och det känns som om jag redan har jobbat ett pass.

Jag hoppas att jag får sluta vid 17 idag, sen ska jag laga lite mat och gå och lägga mig tidigt. Jag har mycket sömn att ta igen..

Snart ska jag kila.
Ha det bra
kram



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja nu kan man ju inte läsa din blogg när man käkar frukost :P

2010-04-13 @ 13:08:26
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: Julia

haha sorry om ja förstörde din morgon!

2010-04-13 @ 17:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0