Då har man varit i Hälleforsnäs också :)

Kom nyligen hem ifrån Lager 157 och det tog ett bra tag innan man var framme vid lagerbyggnaden. Hälleforsnäs ligger verkligen mitt ute i skogen!
Jag hade inte förväntat mig att handla nått utan bara kolla vad de hade för kläder men jag kom hem med 2 fulla påsar med 4 leggings, en tjocktröja,  2 långärmade tröjor, en ring och 2 böcker :)
Raringen hittade en skitsnygg tröja från Puma som kostade 400 kr när den skulle kostat dubbelt så mycket i en vanlig affär. Jag kan säga att man kan säkert fynda om man vill ha billiga basplagg men man känner att kvalitén inte är den bästa. Men jag är helnöjd och kommer åka dit fler gånger! :)

Nu kollar jag på Criminal Minds och har precis ätit en toast.
Imorgon är det utbildningsdag på UVA och efter det ska vi nog handla inför kvällens middag med Jennifer & Jesper.
Jag hoppas det blir nått grillat och sen är jag så sugen på potatisgratäng och en fräsch sallad!
Vi får se vad vi hittar på :)

Nu ska jag bara slappa.
Ha en bra kväll!
kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0