Dagen vart inte så dålig ändå..

Jag har varit seg hela dagen och inte varit på toppenbra humör.
Man ska inte gå och lägga sig arg eller ledsen för då förstör det  hela dagen efter, man vaknar på fel sida.

Det var lugnt på jobbet och jag gick hem tidigare då jag kände att jag va tvungen att vila en stund, men när jag precis kom hem så skulle Natta ut med hundarna så jag hakade på :)
Solen sken och det var riktigt varmt! Det kändes som en sommardag :)
Hundarna var superduktiga och jag kände mig stolt och duktig som fixade att gå med Easton, var lite nervös innan om han skulle gå ut med mig istället för tvärtom :P
Men det gick bra och det blir säkert flera turer med dem.

Sen när jag kom hem hade raringen diskat, då vart jag nästan rörd, så skönt att slippa den!
Jag har ju varit seg och inte orkat och då fylls det på rätt snabbt så han var söt som tog den :)

Nu ska jag snart kolla på Ugly Betty, Desperate Housewifes och sen Cougar town. Imorgon börjar jag 11.30 så jag ska nog ta en sväng ner på stan innan och kolla runt lite. Skönt att få sova ut lite oxå!

ha en bra kväll
kram


Easton :)




Fick bilden av Natta :)

Kommentarer
Postat av: cammie

så fin voff =)

2010-04-30 @ 00:15:12
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0