Det kommer bli en lång dag..

Jag har vaknat på fel sida idag och känner mig irriterad och grinig.
Ibland skulle jag bara vilja skita i allt, skrika och bråka med alla och bara få det jag vill säga sagt men jag vet att det är bättre att knipa igen, det blir aldrig nån ändring ändå.
Igår fixade jag med tvätten och maten men fick knappt nå hjälp och nu när lönen är på kontot så försvinner halva genom alla räkningar och den jävla skatteåterbetalningen. Blir förbannad bara jag tänker på det..

Det är såna här dagar som man ska stanna inne under täcket och bara låta allt vara.
Inte träffa någon utan bara sura ifred. Men det får bli en annan dag.

Nu ska jag gå till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

fixade det inte med skatten??

2010-04-27 @ 18:05:00
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja har inte fixat det än, men måste ner till bibblan nån dag, men det känns nästan enklare att bara betala o va nöjd så har man det gjort :P

2010-04-27 @ 19:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0