Disturbia

Jag sitter och segar framför tv:n och kollar på film. Borde gå och lägga mig då jag ska upp tidigt imorgon till MAVA men jag har inge lust att gå och lägga mig nu, har inge lust att gå till Mava imorgon heller men det brukar vara lugnt och dagen går säkert fort..
Raringen är ledig imorgon kväll så jag hoppas att vi hittar på nått, är sugen på nå drink och kanske ta en sväng ut.
Det vore roligare om man hade fått sin lön men en drink kan man unna sig :)

Annars händer det inte så mycket. På söndag är jag ledig och jag tänker nog spendera dagen i morgonrock och framför tv:n, som alla andra söndagar alltså :P
Kan hoppas på fint väder så man kan ta en promenad men annars vill jag nog bara lata mig.

Ja juste, jag har en massa saker som jag måste göra innan nästa månad. Måste påminna mig själv..
  • Fixa deklarationen
  • Nytt pass
  • Storstäda lägenheten inför den 8:e maj då det ska firas!
  • Shoppa lite, ny klänning och skor, skulle behöva en ledig dag!
  • Boka in något kul för mina resecheckar :)
Nu ska jag kolla klart på Disturbia som går på 5:an. Sen blir det sängen, alldeles själv :(

kram


 

Vart så sugen på körsbär! När kan man köpa det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0