Glad Påsk!

Jag hoppas att ni får en mysig påskafton med en massa god mat och trevligt sällskap.
Sorry Jennifer för igår men jag hoppas att grabbarna var snälla mot dig! ^^

Själv har jag sjukanmält mig från jobbet då jag har legat hela natten med migrän och feber så idag ska jag bara ta det lugnt. Jag ska försöka bli av med febern och sen se om jag orkar hänga med till raringens föräldrar för lite påskmat. Helst vill jag ligga i soffan med en filt och té men lite påskmat är kanske uppiggande..
Vi får se helt enkelt!

Det är strålande solsken utanför fönstret och säkert några plusgrader så gå ut i solen om ni har någon :)
Nu ska jag duscha av mig nattens feberfrossa och sen fräscha till mig.

Ha en mysig dag
kram




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja du får ligga hemma o ta igen dig. Så att det inte blir värre.

2010-04-03 @ 12:06:35
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: Julia

Jo jag känner mig lite piggare nu men migränen är fan kvar. Helt värdelöst men skönt att bara ligga och vila..

2010-04-03 @ 17:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0