Jag vill tillbaka till sängen..

Kl 7 börjar jag på MAVA men jag har verkligen inge lust att gå dit, jag känner mig inte i form och för att göra allt värre verkar det vara storm ute. Det regnar och blåser och då vill man inte gå ut.. säkert vulkanen på Islands fel!
Men vad ska jag göra? Man kan inte ringa och sjukanmäla sig för att man inte orkar gå dit eller säga att man inte känner sig i form, jag får helt enkelt gå dit och se hur dagen blir.
Raringen sover gott i vår varma säng och jag sitter med en torr macka och lite juice, jag skulle lugnt kunna byta plats med honom nu :(

Snart ska jag kila, måste bara bli på bättre humör.

Hoppas ni får en bättre start på dagen.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0