Lördag 17 april

Det är så skönt med lördagar!
Vaknade först vid halv 6 och då låg jag i soffan med en filt över mig, måste somnat där igår kväll och jag sov verkligen bra! Sen gick jag till sovrummet där jag somnade igen och vaknade nu vid halv 10 :)

Åker till Södertälje 12.17 och innan det ska jag fräscha till mig , äta frukost och sen packa lite kläder.
Kommer in till stan vid halv 2 och då ska jag träffa Camilla och Jessica :)
Hoppas på nå god lunch eller fika. Sen åker jag till Nykvarn och ska träffa Sandra H på kvällen för att se på film och bara mysa :)

Nu blir det frukost.
Ha en härlig dag!

kram

 

Jag & Sandra på studentdagen :)
Vi är så fina ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0