Lördag

Skönt att verkligen få sova ut och snart ska jag fixa frukost :)
Sen tar jag en sväng ner på stan och kollar läget, är så sugen på sushi så det får nog bli dagens middag. Efter floppen igår när jag lagat mat men fick äta själv så tänker jag matstrejka hela helgen. Jag blir galen när man har fixat en mysig middag och sen blir allt bara tråkigt när ingen uppskattar det..

Annars händer det inte så mycket, det blir inge Norrköping då jag måste hålla i pengarna nu men det kommer fler tillfällen. Ska se på tv ikväll och äta min glass. Det låter väldigt spännande!

Nu blir det frukost.

kram


 

Satt hos Jennifer & Jesper igår och drank drinkar och lyssnade på gamla skivor :)

Hittade The Darkness skivan och kvällen vart kanon!

Bandet finns inte längre med Jennifer hittade hans nya band som heter Hot Leg.

Här har ni ett smakråd, sångaren är densamma!

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jaa, en riktig strejk behövs

2010-04-10 @ 14:40:53
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: Julia

ja fast ja lagade mat till mig själv :P

2010-04-10 @ 18:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0