Måndag, nej juste det är tisdag!

Jag tycker att vi ska ta bort måndagar, man mår så mycket bättre utan den dagen!
Veckorna får istället börja med tisdag så tar man måndagen till att vila efter helgen :P

Idag var jag på UVA och det har jag saknat under helgen. Jag gillar när man vet vad man ska göra och att man känner att man gör nå nytta. Mava var segt och det fick jag höra av andra idag oxå så det är inte bara jag som känner av det. Jag ska snacka med bossen och se om jag får vara på UVA sen i höst. Det skulle vara toppen!

Efter jobbet tänkte jag träna men det var bokat för nått så jag gick hem och gick med Jennifer till ÖoB istället :)
Känner mig sunkig och äcklig i håret så ikväll ska jag bada med nytt badskum och en skön ansiktsmask, fixa fötterna och ha inpackning i håret, tända lite ljus och bara njuta :)

Nu ska jag fixa lite och sen göra iordning badet!

Ha en bra kväll


Dagens middag, rätt god faktiskt!




Nej jag bantar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0