Mondaymorning

Vilken rolig helg det har varit :)
Igår var jag och raringen i Nykvarn för att träffa mamma & pappa plus hunden, han är verkligen såå söt!
Har en massa fina bilder som jag laddar upp senare ikväll.
Vi grillade och njöt av solen som var framme hela dagen!

Senare på kvällen åkte vi med ett gäng grabbar till Moraberg där det var bilträff, först kände jag mig lite malplacerad då jag inte kan nått om bilar eller är nå carbabe men det va rätt nice att stå och kolla på alla vrålåk! Det fanns massor med snygga bilar!
Vi gick till donken och plötsligt var alla bilar borta, då började alla åka till Nykvarn för att köra race..vi hängde på men eftersom polisen ställde sig i vägen så vart det inställt :P
Men jag träffade Elin och Pontus så det var himla trevligt!

Nu ska jag kila till jobbet, det är ett megastort Op schema idag så jag kommer få slita, sen blir det tvättstuga.
Härlig start på veckan :)

Ha en bra dag!
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0