Nackspärr och en uppblåst mage..

Jag känner mig inte i form!
Lyckades på nått sätt sträcka nacken, antingen på jobbet eller när jag tränade. Jag har skitont! Raringen har masserat och nu sitter jag med värmekudden men det blir inte bättre utan ännu mer spänt och ömt. Alltid ska det vara nått!
Sen är min mage som en ballong :(
Jag skulle behöva ta en ledig dag från jobbet och bli en patient , låta nå läkare ta lite prover och kolla så allt är okej. Det har varit nått fel nu i flera veckor...

Annars kollar jag på Greys och slumrar i soffan.
Ser framemot helgen då jag är ledig och det blir kanske en tur till Norrköping då jag ska kolla på en ny mobil.
Får se om jag är piggare då.

Snart ska jag sova
bye


 

Sad face :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0