Nu har jag ätit lite påskmat..

Jag tog en alvedon och tvingade mig själv att piggna till, sen åkte vi till krusbärsvägen för lite påsklunch.
Ville inte sitta i lägenheten själv och tycka synd om mig själv..
Det var en mysig lunch, vi åt en massa god mat och sen massor med efterrätt, raringens mamma gillar att baka så nu är jag proppmätt.
Vi fick tillochmed leta efter påskägg och det är första gången i mitt liv som jag får göra det ^^
Himla kul att gå runt i trädgården och leta!   Det ska mina barn få göra sen.
Efter maten gick jag och Linda till en flyttloppis där hon fyndade en massa fina saker och jag hittade en vas för 5 kr :)

Nu är vi tillbaka i lägenheten och jag känner att migränen smyger sig på så jag ska ligga resten av kvällen och titta på tv. Sen äta massa godis från våra 3 påskägg :)


Ha det finfint
kram


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0