Nu känns det bättre!

Dagen vart inte så jobbig och lång som jag trodde i morse, det gick bra på Mava och jag vågade tillochmed snacka med chefen och tog bort några pass eftersom jag sliter ut mig. Så nu känns det rätt okej att ha lite tider där :)
Efter jobbet gick jag på stan för att kolla utbudet bland partyklänningar. Jag hittade 4-5 klänningar som var rätt fina men jag ska kolla mer i Södertälje imorgon. Vill verkligen hitta den perfekta partyklänningen!
Sen köpte jag en söt tröja från H&M som jag ska ha imorgon när jag träffar Camilla :)

Nu väntar jag på raringen som ska åka från Valla, sen blir det pizza och promenad med Natta och Easton.
Får se vad som händer ikväll, är sugen på nå drink och hänger kanske med till SanMarino.
Skönt att det är fredag!

Nu ska jag slumra 10 min i soffan och sen fräscha till mig.
Ha en härlig kväll!

kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0