Så skönt med en ledig måndag! :D

Igår var jag på MAVA och det gick bra, börjar komma in lite i rutinerna och jag hoppas att jag känner mig redo senare i sommar när jag ska vara där i ca 2 månader. Det är ju bättre än inget jobb alls..

Idag är jag ledig! :D
Det är röd dag idag och då är det inge verksamhet på UVA så jag ska bara vara hemma och fixa lite i lägenheten. Det skulle behövas storstädas men det har jag inge lust med,  man kan ta fram dammsugaren och sen torka bort lite smulor och damm. Sen ska jag mysa med raringen och laga nå god mat :)


Först ska jag börja med frukost, vart så sugen på rostmacka med kokt ägg och Oboy så det får det bli :)

Ha en bra måndag!
Kram



Jag kollade ut och såg det här! Vafan! Igår var det strålande solsken och snön vart borta men nu är den tillbaka, jag vill ju ha vår nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0