Skärtorsdag

Nu börjar påskhelgen och det blir första gången jag firar påsk i Katrineholm och utan mamma & pappa. Det känns lite underligt då jag inte har nå påskris, inga kycklingar eller påskkärringar som knackar på dörren..
Det är ju så påsken ska vara! Mycket pynt och en massa godis!
Jag har inte skaffat nå påskpynt då raringen är allergisk mot björkris och allmänt anti högtider, men jag och Jennifer gick ner till Åhlens där jag hittade ett guld/lila påskägg som jag har fyllt med godis, det får räcka sålänge  :)
Vi gick även en sväng på stan och jag hittade ett par leggings från Åhlens, de va svarta med nå skinnliknande bitar på sidorna men jag måste byta dem då de var för stora. Det var skönt att komma bort från jobbet och lägenheten en stund, det känns som om jag spenderar alla dygnets timmar mellan dem :P

Resten av kvällen ska jag sitta framför tv:n och sen ladda inför imorgon då jag börjar nere på MAVA.
Känner mig inte så peppad men ska försöka hänga med ordentligt imorgon så man gör ett bra intryck och sen tänka att jag är ledig nästa helg!

Nu ska jag vila en stund i soffan :)
Ha en mysig kväll
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0