Söndag :)

Det vart en toppenkväll igår! Satt hemma hos Sandra H och kollade på film. Vi hade en massa chips, godis och cider.
Vi hyrde " The Box" en rätt ny thriller med Cameron Diaz och James Marsden.
Ni som inte sett den måste se den! Helt snurrig men rätt cool film som utspelar sig 1973 och jag rekomenderar den men ska även tillägga att man måste vara superfokuserad för att hänga med, vi gick in på olika sidor där folk kommenterat den och alla säger samma sak " Man får sig en tankeställare!"
Jag kommer bli livrädd om jag börjar blöda näsblod :P

Idag ska jag förhoppningsvis träffa min brors nya hund och sen ska mamma & pappa hjälpa mig med deklarationen. Ska kolla tåg och försöka hinna hem innan tvättiden har gått ut.

Här är det annars sol och rätt varmt så nu ska jag sätta mig på altanen och njuta :)
Ha en skön dag!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0