Sunny sunday!

Jag har varit duktig idag! Tvättat, handlat , lagat mat och städat lite i vardagsrummet :)
Imorse var det strålande solsken och det var helt underbart att vakna av att hela sovrummet var upplyst! Gick ut på balkongen i morgonrock och satt där i 10 min och det var verkligen varmt och skönt.
På helgerna brukar jag göra iordning en mysig frukost och idag  fick jag tillochmed sällskap, det hör till ovanligheterna då raringen gärna sover några timmar till efter att jag har gått upp :P

Efter frukosten tog jag och Jennifer en promenad, båda med solglasögonen i högsta hugg :D
Vi gick till Lidl där vi handlade lite mat och sen har jag bara varit hemma och fixat. Jennifer och Jesper kom över för lite fika och sen  kollade vi på Fuskbyggarna, helt sjukt hur man kan lura folk på en massa pengar och taskigt utförda arbeten! Så elakt och fult! Det är bra att man hänger ut idioterna som luras..

Nu sitter jag och halvtittar på Wallander samtidigt som jag planerar lite för den 8:e maj.
Jag fick en dunderbra idé om att bjuda hit lite släktingar och vänner på smörgåstårta under dagen och sen på kvällen blir det kanske utgång med trevligt folk :)
Tjejerna från Nykvarn/ Södertälje har inte varit här än så det är på tiden!
Inget är bestämt men det vore verkligen kul!

Imorgon börjar en ny jobbvecka och jag börjar jobba halv 12 så jag får lite sovmorgon, skönt :)

När raringen är hemma igen så blir det lite filmmys.
Ha en bra kväll!

kram

 

Bild från förra sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0