Torsdagsfralla och Lager 157 :)

Om jag var ledig imorgon så skulle jag njuta ännu mer av att det var torsdag!
Idag blir det fralla och ett fullt schema på operation men det känns ändå som om det kommer bli en bra dag.
Efter jobbet ska jag och raringen åka med några kompisar till Lager 157 och det ska bli spännande, har aldrig satt min fot där tidigare och det jag har hört om stället låter rätt bra, märkeskläder till billigare pris :)
Får se om jag hittar något, skulle vilja hitta en fin partyklänning och några schysta jeans. Jag lägger upp bilder om jag fyndar nått!

Imorgon är det valborg och planerna för dagen är först att sitta på jobbet, utbildningsdag.
Sen får vi se om det blir nå grillning, brasa och party :)

Nu ska jag kila och packa matlådan.
Ha en bra dag

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0