Torsdagsfralla

Alla ser framemot torsdagar! Det bjuds på torsdagsfralla och sen är det sista arbetsdagen för en del på operation :)
Det är lyxigt att jag inte behöver jobba fre-sönd då man har dragit ner på verksamhet och på helgerna är det stängt.
Men imorgon ska jag ner till Mava för ett pass mellan 7-16, det är en okej tid och det brukar inte vara så mycket att göra men jag skulle verkligen vilja vara ledig. På lördag ska jag åka till Nykvarn men om jag var ledig imorgon så skulle jag kunna åka imorgon och sen tillbaka hit på lördag..får ser hur jag gör. Jag börjar tvivla på om jag orkar köra introt på Mava just nu, det känns som om det har blivit för mycket på engång och det är väl därför jag sover så illa och får oftare migrän. Min kropp säger ifrån men huvudet är segare...


Efter jobbet ska jag ta en promenad och sen titta på tv resten av kvällen.
Mitt liv känns så glamouröst just nu, sova, jobba,  äta, sova, jobba, äta..


Bjuder på en mysig låt som muntrar upp lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0