1:a augusti

Tänk att det redan har gått 2 månader av sommaren! Det känns inte alls som om man har haft så många varma och härliga sommardagar utan dom kan man räkna på ena handen.
Nu är det augusti och snart är det höst, kallt och blåsigt i 2-3 månader! :(
Sen kommer 3 månader med snö! Om jag hade pengar att slösa skulle jag fly utomlands mellan okt-december! Tur att jag har Bulgarienresan bokad!

Men jag har ju köpt lite bättre kläder, nu fattas bara ett par snygga skor som funkar fram till de första snöflingorna..

Idag blir det jobb 7-15 på MAVA och sen blir det släktträff.
Måste handla lite på Willys och sen bara ladda för mån-tis.

Ha en bra dag
kram




Det är kanske dags att lägga undan sommarklänningarna och ta fram tjocktröjor, halsdukar och mössor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0