Befinner mig på bibblan..

Min sista lediga dag spenderar jag på bibblan här i Kholm, har inget internet i lägenheten där jag och raringen bor nu några dagar så nu sitter jag här och kollar vad som händer i världen.
Det har inte hänt så mycket annars, var på stan igår med Jennifer, fikade  och köpte en ny bikini. Nu är det bara 24 dagar kvar tills vi åker till Bulgarien :)

Imorgon till fredag blir det jobb sen åker jag till Nykvarn för årets Lions Lomarknad! :)
Hoppas på en massa fynd, tjocktröjor, halsdukar och vantar brukar man alltid hitta bland alla 1000 saker!

Nu börjar tiden gå ut för att använda datorn så jag ska kila
Ha en bra dag :)
bye

nås å mobilen om det är nått! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0