"Det måste vara en mardröm!"

Det vart en väldigt rolig kväll igår! Började med vattenpipa och chill på balkongen med Jennifer&Jonna och sen kom det lite manligare sällskap av Micke, Jesper,Macke och Nicklas :)
Vi gick senare ner till RIVA där vi drack lite och sen efter nå timme vart jag och Jennifer hungriga så vi gick till Mc Donalds för en varsin cheeseburgare, det värmde bra i magen!
Hela tiden hade jag i åtanke att jag ska upp och jobba så jag drack mig inte redlös utan bara sådär lagom, mådde rätt bra när jag kom hem efter burgaren och jag drack en massa ramlösa för att få lite balans i kroppen :P
Jag somnade men sov oroligt då raringen var ute och härjade..

Sen hände det som inte fick hända!
De ringde från jobbet runt 07.20 och undrade vart jag höll hus! Shit!
Jag sa att jag skulle jobba kväll men det visade sig att de hade bytt mitt pass och glömt att informera mig om det så jag fick världens panik, var lagom bakfull och tung i huvudet men jag sprang till jobbet!
Skämdes som en hund och jag var på så dåligt humör! Jag hade ju tänkt att sova ut ordentligt och bota eventuell bakfylla :P
Men jag bet ihop och det vart den snabbaste dagen på länge, det var kaos både på Mava och akuten!
Det jag lärde mig av det här är att aldrig dricka dagen innan man jobbar och att jag faktiskt kan jobba med en smärre bakfylla! haha

Slutade 15.00 och sen dess har jag sovit, kollar på film och ätit mat.
Imorgon börjar jag 14.30 och ska luncha med Jennifer innan, det blir äntligen sushi! :D

Ha en bra kväll.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0