En ledig dag är aldrig fel :)

Jag har haft en helskön dag idag, började dagen med en tur på stan med Jennifer&Jesper, handlade lite gott på bolaget, smink från H&M och sen kräftor.
Efter det traskade jag över till Jennifer och hon färgade håret på mig! :D
Resultatet får ni se när jag laddat in lite bilder men jag kan säga att det ser så fint ut! Tackar så mycket för hjälpen! :)

Nyss kom jag hem efter pizza på Torrino och nu spelar Micke&Nicklas inför kvällen, de ska spela på RIVA och som det låter nu så kommer det vara grymt bra på krogen sen. Är lite stolt över min babe som är så duktig :)

Nu ska jag diska och sen blir det kanske vattenpipa innan vi går ner till RIVA.
Imorgon väntar nog en massa jobb men än är inte kvällen slut!

Ha en bra kväll, här lyser solen också, bättre kan det inte bli!

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0