Första steget till körkortet!

Jag var precis nere på den nya körskolan och anmälde mig. Det kändes som ett stort steg då jag har dragit mig inför att börja köra! Nu ska jag bara fixa lite pengar och väldigt mycket mod för att börja ordentligt.
Teorin börjar V 34 och jag funderar om jag ska börja redan då..

Kvinnan som satt i receptionen var väldigt trevlig och jag känner på mig att det kommer att fungera bra.
Hoppas på det bästa!

Annars händer det inte så mycket, ska vila nu innan jobbet och sen äta lunch.

Imorgon ska jag ner på stan, kolla in Friskis&Svettis och sen en runda till systembolaget.
Någon som vill fika/äta lunch? :)


Ha en bra dag
kram


Min bil som bara väntar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0