Härlig start på dagen...

Jag började dagen med att trängas i köket med de morgonpigga rörmokarna och skämdes över all disk och skit som belämrar köket just nu, de måste tycka att vi är dumma i huvudet när vi inte kan städa innan de ska komma :P
Men jag har iaf fått i mig frukost och nu väntar jag på att Micke ska vakna, vi ska ner till stan innan han börjar kl 11. Jag ska nog hålla mig nere på stan de närmaste veckorna, jag får lite ångest över att det är så jäkla stökigt i lägenheten! Sen måste jag kolla med Mickes syster om vi kan få bo där medans de fixar, kanske inte 4 veckor men några dagar skulle vara som i himmelriket!
Får se hur allt blir..

Kollar på MTV nu och njuter av 30 seconds from Mars.
Jaret Leto är ju inte lite het..


 

Annars befinner jag mig på MAVA ikväll och imorgon är jag ledig, då ska jag hänga på stan och sen gå till Kerstin med en massa kläder.

Ha en soft dag!

kram



Kommentarer
Postat av: E

nam nam nam nam nam på Jared :)

2010-08-17 @ 15:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0