Idag börjar terrorn!

Vårt badrum ska renoveras och det innebär att det kommer springa en massa karlar här dagarna i ända, inge tillgång till vatten, dusch eller toalett! Tänk hur det var innan det ens fanns, tanken skrämmer mig då jag har dagliga vanor att både duscha och sköta magen :P
Jag får helt enkelt duscha och fixa sånt på jobbet, sen finns det en toa nere i källaren men fatta då att det ska vara 12 andra lägenheter som delar på den och när vi var nere där nu så läckte det rätt ordentligt från handfatet! Det skulle passat perfekt att åka iväg på 4 veckors semester just nu!

Men det bästa med allt är att vi kommer få ett tjusigt badrum! :)

Annars jobbar jag kväll idag på MAVA och jag hoppas att det är lugnt.

Ha en bra start på veckan!
kram


 

En före bild, sen kommer väl efterbilden upp om 5 veckor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0