Jag kommer nog inte överleva kvällen..

Vid 18 ska jag iväg mot Friskis&Svettis, jag har tränat där förut men det var mer på prov :P
Nu har jag köpt ett halvårskort på gympapassen så nu gäller det att komma igång, jag har lite press på mig då jag vill känna mig bekväm i en bikini sen i Bulgarien!
Börjar med ett medelpass och sen ska jag prova lite annat som core, aerobic och styrketräning!

Om jag inte skriver nått senare ikväll så ligger jag död nånstans eller bara utslagen i soffan!
Får hoppas på det sista :P

Ha en bra kväll!
bye


 

haha spänstig!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Aerobics måste du prova, jag lovar att du kommer att bli fast (blir du inte det för en ledare prova en annan om det finns). Själv så längtar jag tills nästa vecka då alla pass drar igång här i Uppsala =)

2010-08-19 @ 18:07:55
URL: http://nathalielidemalm.blogspot.com
Postat av: Julia

Jo jag körde ju det i Nykvarn förut, tycker det är skitkul! jag ser att du också kämpar på bra, du ser verkligen bra ut :)

2010-08-19 @ 19:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0